dissabte, 9 de maig del 2009





EL
DESPERTADOR








Capítol 1.






Avui,m'he despertat per culpa del despertador.


Cada dia em desperta,i a mi, no m'agrada gens.


Puc estar en un gran somni i ...

Pipipipi! Pipipipi!

És horrorós.Desprès vaig a esmorzar i com que

em desperto de mal humor,a la mínima que el meu germà fa alguna cosa el crido.

Estic tan enfadada que quan em vesteixo...
Començo per les sabates!!

I tot el dia aixì. Fins i tot m'enfado amb les meves amigues per tonteries!!!

En fi que vaig decidir de desconectar el despertador.

El dia següent no em va despertar el despertador,em van despertar els crits de la meva mare cridant:

-Corre,ja t'has vestit? Ja has esmorzat? Corre que arribem tard!!!!!!!

He anat tan depresa que m'he deixat alguns deures a casa i el mestre m'ha renyat,i,

el que és més important, com que estem al tercer trimestre m'ha posat tres negatius!!

La nit següent si que vaig conectar el despertador i quan encara no m'havia

despertat, jo ja estava desperta perquè tenia por d'arribar tard.Aquest dia si que

em va anar bé i vaig apendre l'importànciadel despertador.

Però, el dia següent, per la nit s'habia anat la llum, i, com que el meu despertador

no anava amb piles, sinó que amb electricitat, el despertador automàticament es

va canviar d'hora i ens va despertar a tots tard.

La meva mare quan es va despertar va començar a cridar:

-Ui, que tard que és!! Correu,Correu!!!

Des d'aquell dia tinc un despertador amb piles. Però i si se'm acaben per la nit...






NO HO VULL NI PENSAR-HI !!!
Rita Jones!!!









Judith














9 comentaris:

  1. Si veieu que a mitja linea he apretat intro
    no ho he fet jo és el programa!
    Judith

    ResponElimina
  2. Judith caldria que provessis perquè passa això quan publiques un article. Mira a veure si ho pots solucionar, ja que dificulta un xic la lectura.

    ResponElimina
  3. Srta Susana ja he entés que passava i ho he solucionat.
    Judith

    ResponElimina
  4. Jo crec que aquest blog és el més treballat ja que n'hi ha molts de xulos!! Espero que treieu bona nota!!

    SILVIA

    ResponElimina
  5. Sumia t'has llegit la benvinguda de la Rita?
    Potser t'ajuda a entendra-ho.
    Judith però a dalt em sortirà Max.

    ResponElimina
  6. Hola nois us ha quedat molt bé com ja us he dit en l'altre comentari. Però jo hos volia fer una pregunta : si ja sabeu com es fa perquè les línies no estiguin tan deparades perquè no ho rectifiqueu ???

    SÍLVIA

    ResponElimina
  7. Ja està Sílvia no ho he posat junt del tot perquè
    queda molt atapait.
    Judith

    ResponElimina