dimecres, 20 de maig del 2009


LES AVENTURES DE LA RITA



Capítol 2


HOLA,AMIGA!!!












Avui quan m'he despertat la meva mare m'ha dit que la meva millor amiga Susana se'n havia

anat 3 mesos de vacanses amb la seva família a Amèrica.

D'una part estàva contenta, la Susana sempre em parlava de la seva família.Però de l'altre...

no la podria veure durant tot l'estiu...

De manera que vaig decidir fer-li una carta:


Per a la meva amiga Susana!!!



Hola Susana,


No em vas dir que t'en anaves aquest estiu!!!!

Crec que no m'ho vas dir perquè no volies que estiguès trista.O d'altre banda perquè no t'en vas

enrecordar.(Que seria propi de tu).

Que ho pases bé amb la teva família?

Encara fa brometes pesades el teu germà Ferri?

Tens cosins?Com és diuen?

Buff,m'estic pasant de preguntes!!!

(Tu t'atabales amb les preguntes, ja ho sé)

Ara t'explicarè com va per aquì.

Tothom et troba a faltar.Esperot que tornis d'aquí poc.

Aquí fa molta calor,per aixó tothom s'està banyant a la platja o a la piscina.

Allà fa calor?

Algun dia em convidaràs a Amèrica? Tinc ganes de veure com és:

Nova York...

Canadà...

En quina ciutat viuen els teus familiars?

SÓC MOLT PESADA JA HO SÉ PERÒ:


TORNA AVIAT!!!!!!!


RITA JONES

Judith







5 comentaris:

  1. Que guai !! Però la Rita Jones ja havieu fet un altre cosa no??


    Tot el grup 1

    ResponElimina
  2. hola som del colegi pere lliscart el grup les chicas stars i ens ha agradat el vostre blog adeu fins un altre dia.

    ResponElimina
  3. Hola Judith,
    dues coses:
    Tindries que canviar ja de tema. Si vols explicar històries, canvia de tema.
    I, la segona, Londres, no està a Amèrica, sinó, que està a Gran Bretanya.
    Adèu,
    Marta A

    ResponElimina