dilluns, 25 de maig del 2009

LES AVENTURES DE LA RITA!!!!



Capìtol 3


QUINA OBRA!!!


Avui a l'escola ens han donat un paper.
El paper parlava de les extraescolars que es podien fer a partir d'ara.
Una d'elles era teatre!!!A mi mencanta el teatre.
Li vaig preguntar a la meva mare si hi podia anar. Ella hem va respondre que si. Jo
em vaig posar molt contenta i el dia següent m'hi vaig presentar.

L'obra es deia 1,2,3 tinc!!!!

És una obra molt coneguda. Té aquest nom perquè és el soroll quefa el forn quan el menjar ja està fet.
A mi em va tocar ser la protagonísta,la pastissera.És una obra curta esclar erem actors i actrius principiants.Ràpidament ens bem posar a practicar-la.


1,2,3 tinc!!!




Narradora (Anna):

-Hi havia una vegada una pastissera que és feia dir Pas.Era una noia molt bonica.Era rossa i tenia uns ulls blau cel.Tot el poble la coneixia, per els fracasos que havia fet fent pastissos
.
Com cada dia Pas estàva intentant fer pastissos gustosos.

Pas (Rita):
-Sòc un fracas,mai aconseguirè fer pastissos que agradin a la gent!!!


Narradora:

-Mentrestant pel poble un nen que semblava pobre anava demanant per cada pastisseria un trosset de pastís.Però totes les pastisseries li negaben la proposta.El nen va entrar a la última opció que li quedava la pastisseria de la Pas.

Pas:
-(Plora mentrestant que el nen entra).
Hola, com et dius?(pregunta amb veu dolça).

Nen (Marc):
Hola em dic Arnau.Que em podries donar un tros de pastís, si et plau?
Pas:
-Si esclar que si però...
No son gens bons...

Arnau:
-És igual, jo tinc gana!!

Pas:

-Dacord probal!!!

Arnau:

(Tira una pols mágica al pastís)

Narrador:

-El nen era un mag!

Pas:

-Oh,moltes gràcies com ho has fet?

Arnau:

-Coses de mags i ara com que tens un cor tant gran,et consedirè el teu desig.

Pas:

-Que bé moltes gràcies!!

Narrador:

-Des d'aquell dia tota la gent l'aclamava i l'admirava.

Gent Marta,Silvia,Sara:

-Molt bé,que bons que estan!!

-MMMMM!!!!

Pas:Moltes gràcies mag!!!

FI!!!

Judith





3 comentaris:

  1. Hola!

    Sóc la mestra dels nens i nenes del Pere Lliscart us volia felicitar pel blog que heu fet durant aquest mes i donar-vos les gràcies pels comentaris fets als meus alumnes.

    Espero que us vagi molt bé.

    Emma

    ResponElimina