dilluns, 1 de juny de 2009

OPINIÓ DEL BLOG
Fer el blog ha sigut una molt bona experiència.Hem après d'una manera molt més divertida i crec que n'hem tret profit.
El dia que la senyoreta ens va dir que fariem aquest projecte, jo em vaig posar molt contenta ja que a mi, redactar m'agrada molt.
Al principi haber de descorir com anava el programa sense que la senyoreta ens ho expliques,em va costar, ja que en un paper no cal descobrir res.Però va ser molt més entretingut esbrinar-ho.
Ara m'enrecordo de fer les coses,d'altra banda,si la senyoreta m'ho aguès explicat,no m'enrecordaria.
Estar una estona amb els companys,discutin la manera de fer el blog va ser molt divertit.
D'altra banda com que els blogs estaven a internet els podiem visitar i fer comentaris.
Els comentaris havien de ser respeuosos amb la finalitat de consultar als companys coses
que creiem que estaven inacabades o amb errors.
A mi em van fer uns quants,i gracies a ells em vaig adonar dels meus propis errors.
A mi m'agraderia tornar a fer el blog ja sigui a català com en una altre assignatura.
Si hagués de posar nota a aquest treball li posaria un 10!!!!!!!!!!!
Crec que a tots els companys que s'hi han imposat els hi ha agradat molt.
Però els que no s'hi han imposat...
No a tothom li agrada el mateix.
Però a la majoria li ha agradat.
Judith

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada